OPIS ZABIEGU

Mezoterapia NCTF, NCTF 135 HA, M-HA18
Jest metodą wykorzystywaną od lat w medycynie. Polega na wstrzykiwaniu małych dawek substancji leczniczej bezpośrednio w miejsca zmienione chorobowo/wymagające rewitalizacji/odmłodzenia.
Od lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku zaczęła być wykorzystywana w dziedzinie dermatologii estetycznej.
Jest doskonałym sposobem zapobiegającym starzeniu się skóry, wypadaniu włosów i powstawaniu cellulitu dzięki dostarczaniu substancji odżywczych za pomocą zastrzyków śródskórnych w odpowiednie miejsca takie jak twarz, szyja, dekolt, skóra owłosiona głowy, pośladki, uda i brzuch.
Zabiegi może wykonywać tylko lekarz manualnie za pomocą odpowiednio dobranej wielkości igły i strzykawki lub też mechanicznie za pomocą specjalnego pistoletu.
W mezoterapii wykorzystuje się różnorodne koktajle rewitalizujące. Substancje aktywne powinny być odpowiednio dobrane do rodzaju zabiegu i potrzeb pacjenta.
Połączenie NCTF 135HA oraz M-HA 18 daje bardzo dobre efekty w zakresie poprawy kondycji skóry twarzy, szyi, dekolty.

Częstotliwość zabiegów przy zastosowaniu NCTF 135 HA oraz M-Ha 18:

-3 sesje zabiegowe w odstępie 1 miesiąca.

• Alergia na składniki preparatów
  • Ciąża, okres karmienia piersią
  • Stany zapalne skóry
  • Infekcje wirusowe, np. opryszczka
  • Infekcje bakteryjne, np. trądzik pospolity
  • Skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczyniowa, ryzyko powstawania bliznowców)
  • Choroby nowotworowe, metaboliczne-ogólnoustrojowe
  • Stosowanie leków przeciwkrzepliwych, NLPZ
  • Brak współpracy Z pacjentEM

Niedogodności

Możliwy ból podczas wstrzyknięć (POMIMO ZNIECZULENIA KREMEM), rumień, obrzęk.
Bardzo rzadko stany alergiczne objawiające się rumieniem, ustępujące samoistnie po kilku minutach lub godzinach, siniaki i krwiaki.

• w cenie usługi zawarta jest porada lekarska, znieczulenie, zabieg, opatrunek- w tym przypadku krem regeneracyjny, recepta na kontynuacę ewentualnego leczenia pozabiegowego
  • pojedynczy zabieg (NCTF135 HA + MHA-18) 600 pln/ amp 3ml + amp 1ml
  • pojedynczy zabieg (NCTF 135 HA)  300 pln/ amp 3ml