ZABIEG MOŻLIWY DO WYKONANIA W :

• TOMASZOWIE MAZOWIECKIM (PO TELEFONICZNYM USTALENIU Z LEKARZEM)
  • PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Dermaheal HL - przeciw wypadaniu włosów. Poprawia kondycję włosów i skóry głowy. Wspomaga wzrost nowych włosów.

SCHEMAT TERAPII

Mezoterapia skóry głowy trwa około 30 minut. W efekcie hamuje wypadanie włosów i sprawia, że pacjent uzyskuje widoczny ich odrost.
Iniekcje wykonywane są strzykawką z bardzo cienką igłą co 0,5-1,5 cm. Po zabiegu pozostają ślady na skórze w postaci punkcików lub kratki – w zależności od techniki zabiegu. Czas trwania śladów zależy od rodzaju preparatu – od 6–72 godzin.
Nakłucia są mało bolesne. Po zabiegu stosuje się masaż, dzięki któremu wstrzykiwane w skórę składniki są równomiernie rozprowadzane. Działają one nawet miesiąc po zakończeniu zabiegów.
W ramach terapii należy wykonywać 1 zabieg na tydzień (lub 1 zabieg co 2 tygodnie) przez okres 2 miesięcy.
W przypadku zabiegów pielęgnacyjnych wystarczy 1 zabieg na miesiąc przez okres 3-6 miesięcy.

WSKAZANIA

Wypadanie włosów spowodowane:

• nieprawidłowym odżywianiem się,
  • słabym krążeniem,
  • zmianami hormonalnymi,
  • ciążą i laktacją,
  • nadmiernym promieniowaniem słonecznym,
  • nadmiernym stresem,
  • łysienie typu męskiego,
  • łysienie plackowate,
  • łysienie rozlane.

OPIS ZABIEGU

Mezoterapia to metoda leczenia różnych schorzeń skóry polegająca na wstrzykiwaniu bezpośrednio w miejsca chorobowe niewielkich dawek substancji leczniczych. Ma to na celu odwrócenie lub zahamowanie wielu niekorzystnych zmian.
Zabieg ten polega na ostrzykiwaniu skóry głowy substancjami pobudzającymi wzrost i hamującymi wypadanie włosów (głównie leki przeciwzapalne, witaminy i substancje odżywcze). Zestaw leków dobierany jest indywidualnie do potrzeb pacjenta.
Mezoterapia skóry głowy polecana jest zwłaszcza osobom mającym problemy z wypadaniem włosów i łysieniem. Nadmierna utrata włosów często jest problemem zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Panie szybciej rozpoznają u siebie pierwsze oznaki łysienia i wcześniej niż mężczyźni podejmują walkę z tym problemem. Skuteczność zabiegu u kobiet jest zadowalająca, jednak na satysfakcjonujące efekty należy poczekać, czasami nawet kilka miesięcy.
Mezoterapia skóry głowy może także mieć charakter profilaktyczny.

PRZECIWWSKAZANIA

1. Ciąża i karmienie piersią,
  2. Czas menstruacji,
  3. Choroby nowotworowe,
  4. Przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych,
  5. Cukrzyca,
  6. Alergia,
  7. Stany zapalne skóry, infekcje skórne.

PO ZABIEGU należy:

1. Stosować preparaty do pielęgnacji skóry głowy
2. Pamiętać o tym, aby nie korzystać z solarium, sauny;
3. Ograniczyć używki;
4. Stosować się do zaleceń lekarza, który przeprowadził zabieg.

• w cenie usługi zawarta jest porada lekarska, zabieg, recepta na kontynuację leczenia
  • jeden zabieg 120 do 150 pln ( w zależności od rozległości leczonego obszaru, ustalane z pacjentem przed leczeniem)

Dermaheal HL

Peptydowa terapia włosów i skóry głowy - DR.CYJ Hair Filler

DERM-CENTER TO JEDYNE MIEJSCE W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM GDZIE MOŻECIE PAŃSTWO WYKONAĆ ZABIEG PEPTYDOWEJ TERAPII WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY DR. CYJ

WSKAZANIA

Zabieg preparatem DR.CYJ przeznaczony jest dla osób, które chcą zatrzymać wypadanie włosów, przyspieszyć ich odrost, pogrubić oraz zagęścić włosy. Skład 7 peptydów i kwasu hialuronowego pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy, a także odżywia mieszki włosowe. Innowacyjność DR.CYJ Hair Filler oparta jest o opatentowaną technologię przedłużonego uwalniania i wnikania substancji aktywnych. Dzięki temu minimalna dawka skoncentrowanego preparatu jeszcze przez 2 tygodnie po zabiegu utrzymuje się w skórze, powodując powolne, długotrwałe uwalnianie się i penetrację składników aktywnych.
Zabieg przeznaczony jest dla kobiet jak i mężczyzn.

SCHEMAT LECZENIA

Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji w odstępach co 2 tygodnie. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

PRZEBIEG ZABIEGU

Cała procedura trwa ok. 30 minut. Zabieg nie wymaga znieczulenia, ani specjalnego przygotowania. Dzień przed oraz po zabiegu picie alkoholu jest przeciwwskazane. Sam zabieg polega na serii wkłuć w powierzchowne warstwy skóry właściwej. Procedura jest praktycznie bezbolesna (mało bolesna), ponieważ w przeciwieństwie do tradycyjnej mezoterapii wymaga mniej wkłuć.
Bezpośrednio po zabiegu mogą występować niewielkie zgrubienia w miejscu podania preparatu lub też niewielkie swędzenie, które ustępuje w ciągu 24 godzin

EFEKTY PO ZABIEGU

Po pierwszym zabiegu zauważalne jest zatrzymanie wypadania włosów. Natomiast kolejne sesje mają za zadanie pobudzenia krążenia i rewitalizacji mieszków włosowych. W efekcie tego dochodzi do odrostu włosów.
Efekt jest widoczny przez rok. Następnie należy powtórzyć terapię.

PRZECIWWSKAZANIA

• Ciąża i karmienie piersią
  • Wiek poniżej 18 r. ż.
  • Uczulenie na którykolwiek ze składników
  • Czynne choroby skóry głowy np. infekcje
  • Przyjmowanie leków immunosupresyjnych w tym terapia sterydowa
  • Choroby autoimmunologiczne
  • Choroby przewlekle m.in. niewyrównana cukrzyca, choroby reumatyczne, powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia.

• w cenie usługi zawarta jest porada lekarska, zabieg, recepta na kontunuację leczenia
  • koszt jednego zabiegu 600 pln (przy zdecydowaniu się na całą serię tzn 4 zabiegi co 2 tygodnie możliwa zniżka)

cyj1dr cyjdr cyj 3